Fenomen Pokemon GO!

pokemini

Mam mieszane uczucia. Bardzo, bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony cieszę się, że do fandomu mojej ulubionej serii gier napływają nowi gracze, z kolei z drugiej mam wrażenie, że sezonowcy starają się nas za wszelką cenę wyprzeć… 

Oczywiście najprawdopodobniej to tylko złudzenie. Mimo tego pojawiają się ludzie, którzy “nas”, starych wyjadaczy, sprawdzają – hurr durr, skoro mówisz, że uwielbiasz Pokemony, to wymień wszystkie 721! No! Już już! Widzisz, wcale nie jesteś prawdziwym fanem! – serio? SERIO?

Przede wszystkim – jako trv fanka kieszonkowych stworków cieszę się, że nastał taki hype na serię. Cieszę się, że ludzie oglądają od początku anime, cieszę się, że coraz więcej ludzi zastanawia się nad kupnem 3DSa i gry. Dla mnie oznacza to więcej ludzi do wymian, walk i rozmów o stworkach…

Tylko hej – jeszcze miesiąc temu wytykałeś mnie palcem za profilówkę z Pikachu. “Ile Ty masz lat? Znajdź sobie jakieś normalne zajęcie, a nie pokemonki zbierasz. Nie za stara na to jesteś?”. Nie. Nie jestem i nie czuję się za stara na żadną z rzeczy, które robię, mimo tego, że już od paru ładnych lat mogę prowadzić samochód. Więc Wam wszystkim, drodzy hipokryci, serdeczny chuj w dupę. Nawet nie wiecie jaką dziką satysfakcję sprawia mi świadomość, że jesteście bandą głupich owiec, które idą za tłumem i nie mają odwagi robić tego, co lubią, “bo nie wypada”. Z kolei kiedy coś jest modne, to jeśli do tej pory mieliście to głęboko gdzieś, nagle łykacie hype jak młode pelikany.

Na szczęście między tymi ludźmi zdarzają się jednostki, dla których Pokemon GO jest po prostu miłym powrotem do dzieciństwa. Nie bawią się w żadne testy na prawdziwego fana, nie rzucają się jak wszy na grzebieniu o to, że prawdziwych Poków jest tylko 151, a przede wszystkim nie uważają się za osobniki wszechwiedzące. Szanuję takich ludzi i mam nadzieję, że dzięki GO wciągną się w fandom na nowo.

Taki tam drobny ból dupy. 🙂

Leave a Reply

